חולת סרטן שנאלצה לעמוד שעתיים באוטובוס, תובעת את 'אגד'

חולת סרטן שנאלצה לעמוד שעתיים באוטובוס, תובעת את 'אגד'
לפני כחודשיים, יצאה תושבת ראשל"צ לחופשה באילת על מנת לנוח ולנסות להחזיר לעצמה מעט כוחות לאחר שלקתה במחלת הסרטן. בסוף החופשה, עלתה על קו 393 הנוסע מאילת לראשון לציון, ואף הצטיידה מראש בכרטיס. לטענתה, כעבור חצי שעה מתחילת הנסיעה נתקל האוטובוס בקשיים, הנסיעה הופסקה, והנוסעים התבקשו לעבור לקו אוטובוס נוסף שיצא מאילת לראשון לציון.
האישה שלחה מכתב לחברת 'אגד', בו ציינה את האכזבה שלה והתלוננה על הפרת תנאי הצרכן. כמו כן, היא דרשה פיצוי של 3,000 שקל בגין השתלשלות המקרים. במכתב חוזר שהגיע אליה כעבור מספר ימים, נכתב שתקלות מעין אלה קורות ואי אפשר לצפות אותן. לבסוף הוצע לה לממש בתוך 90 יום את הפיצוי שהם מציעים - עלות כרטיס נסיעה מאילת לתל אביב.
האישה, שהרגישה פגועה מהצעת החברה, החליטה שלא לוותר. היא הגישה לאחרונה תביעה נגד חברת 'אגד' בסך 3,000 שקל.
מ'אגד' נמסר: "במהלך נסיעה בקו 393 מאילת התגלתה באוטובוס תקלה בלתי צפויה, אשר חייבה את הנהג לעצור בצד הדרך סמוך לקילומטר ה־101 בכביש.
למרות שמדובר בתקלה שמקורה בכוח עליון קיבל אגד את פנייתה של הגברת ולפנים משורת הדין אף הביע התנצלות אולם הנהג לא ידע על מצבה הרפואי. לו הגברת הייתה פונה לנהג האוטובוס במהלך הנסיעה וחושפת בפניו את מצבה הרפואי הוא היה פועל באופן נחרץ על מנת לאפשר לה לשבת".
